poniedziałek, 28 marca 2016

Występ gościnny u Manuny

Kochani jak tam po świętach? Wszystko zjedzone ?? 
Ja niestety przez cały czas byłam chora więc nie nacieszyłam się nimi tak jak planowałam. Tak naprawdę nie zdążyłam nikomu złożyć życzeń ...
W następnym roku obiecuję poprawę :)

W niedzielę Wielkanocną miałam przyjemność gościć na blogu sklepu Manuna.pl - nie ukrywam, że tekturki, które można tam znaleźć skradły moje serce. 

Jak to w święta bywa, stworzyłam przestrzenną kartkę, pełną kwiatów, perełek oraz cudnych tekturkowych zajączków, które oczywiście można zakupić tutaj.


Drugim, ważnym elementem kompozycji jest gniazdko, owinięte żółtym piórkiem. 



W centrum natomiast jest napis Alleluja, z doklejonymi baziami.



Co sądzicie ? Ja jestem zadowolona z efektu końcowego :) 

2 komentarze:

  1. Wyszło pięknie, świątecznie i bardzo radośnie, bo to przecież Wielkanoc!!! Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń