niedziela, 20 marca 2016

Czerwieni ciąg dalszy

Pamiętacie ostatnio pokazywane zaproszenia? 
Dzisiaj przedstawiam ciąg dalszy - na pierwszy rzut idzie zaproszenie dla świadkowej.
Coraz częściej przyszłe Panny Młode zamiast zwykłych zaproszeń wręczają ozdobne pudełeczka z tym jednym, najważniejszym pytaniem - Czy zostaniesz moją świadkową?

Tak było i w tym przypadku.



Dzisiaj chciałabym pokazać Wam jeszcze zawieszki na alkohol. 

Zawieszka jest utrzymana w  troszkę innej stylistyce - wstążeczka i kokardka w połączeniu z ażurową serwetką wygląda zarówno uroczo jak i elegancko. 



Zapraszam na kolejny wpis już niedługo !

3 komentarze:

  1. To zupełnie nie moja tematyka, gdyż miałem z nią do czynienia raz w życiu i mam nadzieję, że tak pozostanie. W każdym razie, gdy ja pytałem mojego przyjaciela o świadkowanie to zadałem tylko jedno krótkie pytanie i otrzymałem krótką odpowiedzieć:) Bardzo by się zdziwił gdyby dostał takie pudełeczko;)

    OdpowiedzUsuń
  2. "czy zostaniesz moją świadkową" pierwszy raz słyszę o takiej formię zapytania, ale bardzo intrygujące :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w pudełkach miałam wszystkie zaproszenia na ślub. Ale to były klasyczne proste pudełeczka z ładnego papieru ecru przewiązane tylko piękną brązową wstążką. Bardzo nie lubię tego ogólnio-ślubnego blichtru.

    OdpowiedzUsuń